V

6. 4. 2012

(2009)

Popis z CSFD: K Zemi dorazila neznámá mimozemská rasa na oko podobná lidské. Jejich záměry tlumočené skrz mimozemšťanku Annu (Morena Baccarin) se zpočátku zdají být dobré a lidstvu prospěšné - navázání dobrých meziplanetárních vztahů a výměna technologií formou směny za kov. Čím více se rasa vplétá do pozemských záležitostí a zakořeňuje, tím více se postupně odhalují její skutečné úmysly, které jsou černější než noc...

Ne. Asi prostě nemám ráda mimozemšťany. I když. To vlastně není pravda. Co takový Doctor who nebo Červený trpaslík. Takže seriály s mimozemskou tématikou nebudou ten problém. Možná je problém v tom, že už první díl vypadá jako začátek nějakého katastrofického filmu (nejvíc mi připomínal asi Den nezávislosti) a ty já prostě nemám ráda, ale řekla jsem si dobře, třeba se to zlepší. Ale nezlepšilo. 
Nad nejdůležitějšími městy světa se najednou objevily mimozemské lodě, mimozemšťani vypadají jako lidé (a nikomu to nepřijde zvláštní), všichni je okamžitě milujou a neexistuje ani špetička nedůvěry. Jakto? Nijak, vysvětlení se člověk nedočká, prostě to tak je. Okamžitě začne diplomatické vyjednávání a jakýkoliv náznak odporu je potřen. Přesto se najde pár statečných, kteří jim nedůvěřují a chtějí proti invazi bojovat, protože oni jediní vědí, že V (visitors) nedorazili až teď, ale nenápadně osidlovali Zemi několik let předem. 
Čekala jsem, že se stane něco zajímavého ve druhém dílu, ale zase nic. Příběh prakticky nula, přitažlivost zápletky žádná, lidé nesympatičtí (i jako skuteční lidé i jako postavy). No prostě. Konec. Nechala jsem to chvíli uležet, ale když ani po týdnu nemám náladu pustit si další díl, nezbývá než se V zbavit, dát jí na cestu ** a prosím, už se tu neukazuj.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)