Tour de Library #10

26. 4. 2012

Vítejte, drazí přátelé. Dnes se podíváme na sekci 11. Ta je v úvodním článku schovaná za obrovským obrazem s budíky, ale jen pro vás jsem obraz dala pryč a odhalila, co se za ním skrývá. Jste zvědaví? Tak honem do toho:


A pojedeme zase hezky shora, jako vždy:
Beton, kosti a sny - zajímavě vypadající kniha povídek od českého autora. Dostala jsem ji k svátku od sestry (zákeřně se nedržela seznamu), ale nevypadá to špatně, takže se ani tak moc nezlobím.
Aréna smrti a Vražedná pomsta - první dva díly Hunger games. Chybí mi tu třetí díl, protože ho zatím jednoduše nevlastním. Nedostatek financí. Ale přečetla jsem je všechny a recenze najdete někde na blogu (leden, únor)
Mrazení, Váhání a Splynutí - série Vlků z Mercy falls. Opět skvělá, navíc ty obálky jsou prostě k pomilování. Recenze najdete na blogu.
Vážka v Jantaru - další Vánoční dárek, který nebyl na seznamu. Teď si ani  nevybavuju o čem by to mělo být, možná detektivka? Nevím, ale jednou jí určitě pokořím.
Černobílý svět - skvělá kniha. Filmové zpracování jsem zatím neviděla a ani se vlastně nechystám. Mám teď v hlavě přesné obrazy všech postav a míst a film by mi to zase zkazil. Ale knížku doporučuji. Recenze je na blogu.
Jarmark marnosti - Starší vydání knihy z vedlejšího sloupce (sekce 10). Tohle už vypadá praktičtěji. Moje mamka ho zachránila před vyhozením z malé vesnické knihovny (ví, jak moc se mi líbí ten film) a dobře udělala. To vydání je nádherné.
Tajemná krabice - tenhle box je plný kouzel. Doslova. Obsahuje všech sedm dílů Harryho Pottera v originále (a navíc s nádhernými obálkami). Zatím jsem přečetla jen první díl, ale jednou je snad zvládnu všechny.
Erbovník 1 a 2 - naprosto úžasná knížka, popisující snad všechny erby pánů, kteří se kdy nacházeli na našem území. Jen je trochu mimo můj záběr, ale prohlédla jsem si jí ráda. Pokud vás erby zajímají, rozhodně doporučuji.
Z lásky k ostrovu Philae - tohle je jen prázdný obal, samotná knížka putovala se mnou do Plzně na kolej. Jinak do téhle části nepatří (schovávám sem přebaly, protože tady se na ně nedostane ani jeden ze psů - o nezbytnosti tohoto kroku jsem se poučila, když jsem našla naše štěně s přebalem Zavrženého v tlamě). Více o této krásné knize se rozvíte první středu v květnu v rubrice Knihy, ke kterým se vracím.

A to je vše přátelé. Vedle knih ještě stráží dřevěný pes a vedle něj kočka (s fešáckým kloboukem), jinak dekorace veškeré žádné. Tedy ještě nahoře přes oba sloupce (tedy přes sekce 10 a 11) leží položená má krásná kožená plácačka na mouchy. Opět dárek. Jen je mi líto s ní vážně rozplácnout mouchu. :0/ Tak, tímto se loučíme s levou stranou mé knihovny a přesuneme se doprava do úplně nového prostoru - sekce 12 a 13.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)