Thoughts that haunt me

15. 4. 2012

Poněvadž nemám žádné shrnutí za měsíc, kde bych se mohla také volně vyjadřovat k problémům a otázkám, které mě k mému blogu napadly (a zatím ho ani nehodlám zavádět, protože mluvení o knihách, které jsem získala by bylo docela chudé většinu měsíců), rozhodla jsem se ty nejpalčivější vyřešit tady. Tedy s vaší velkorysou pomocí, mé milé čtenářstvo.

První věc je jen taková povrchová, ale mě zajímá, takže se na ní zeptám (když už mám tu příležitost). Takže, co si myslíte o vzhledu blogu? Líbí? Nebo byste radši něco veselejšího? A co říkáte na uspořádání levého sloupce? Je to přehledné? Máte někdy problém něco najít? Máte nějaké návrhy na zlepšení? Je tam toho málo nebo moc? 

Druhý dotaz je ohledně zaměření mých článků. Které se vám líbí? Které byste radši kdybych vypustila? Je něco co vám vyloženě vadí? Chybí vám něco? Má něčeho být víc nebo míň?

Další věc je také o článcích. Zajímalo by mě, jestli máte zájem o sérii článků, kde bych se vykecávala o knihách v mé soukromé knihovničce? Taková tour de library. Vzala bych to po sekcích a řekla, které knihy tam jsou, které jsou nějak zajímavé nebo mé oblíbené. Pokud má některá zvláštní osud, popsala bych stručně i ten. Byla by to součást Kouzelné knihovničky a obávám se, že by to skutečně musela být tour, protože knih je hodně a já jsem ukecaná :) Takže: zajímalo by vás to?

A poslední (i když na tu si dokážu asi odpovědět sama). Na konci června mám narozeniny a navíc bych měla letos téměř přesně v ten den také promovat (jestli teda dopadne všechno dobře). Tudíž se ptám: je libo na oslavu soutěž? Případně jsou nějaké návrhy na ceny, o které byste měli zájem? Jelikož můj blog není čistě knižní, můžete navrhovat DVD, knihy, plakáty, ... (prostě co vás napadne).

Tak. To jsou věci, které mě zajímají a na které si sama prostě odpovědět nedokážu, takže vás všechny snažně prosím o odpovědi, návrhy, nápady do komentářů. Fantazii se meze nekladou. Já za sebe mohu slíbit, že vše zvážím a pokusím se vyhovět (pokud to tedy půjde a nebude to proti mým zásadám a přesvědčením). A také pokud je něco, na co jsem se přímo nezeptala, ale vy cítíte nutnou potřebu mi to sdělit, nestyďte se a povídejte. Čistě pro tento článek vyhlašuji naprostou amnestii, takže pokud vás něčím vážně štvu, pro tentokrát se můžete vyjádřit přesně, jak vám zobák narostl a nebudete za to nijak potrestáni. Přísahám, že hlavy trhat nebudu. :) Váš názor mě totiž vážně zajímá.



0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)