Love bites

8. 4. 2012

(2010)

Popis z CSFD: Série medailonků o lásce, sexu, manželství a randění. Věčná optimistka Annie (Becki Newton) je osamělá mladá žena. Nyní jí opouštějí i přátelé, kteří se právě vzali. Podaří se jí najít spřízněnou duši?

Velice netradiční seriál. Nevím, jestli je to spíš série spousty krátkých romantických filmů, nebo jeden opravdu dlouhý. Abyste mi rozumněli. V každém 45 minutovém dílu jsou 3 příběhy. Všechny jsou nějak o lásce. Ze začátku se zdá, že spolu nemají vůbec nic společného, ale postupně si začnete všímat, že ti lidé se přes pár centrálních postav vždycky znají. Jednotlivé příběhy se začnou lehce proplétat a spojovat, ale nečekejte žádný ohromný záver dosahující netušených filosofických rozměrů. Prostě si jen uvědomíte, že Jsou všichni vzdáleně propojení. A to hlavně přes Annie, která je po většinu série těhotná (nosí dítě své sestry) a potom přes sympatický pár - Judda a Colleen. 
Všechny postavy jsou podle mě velice dobře obsazené (nevadil mi snad jediný člověk). Příběhy jsou různé, některé docela neotřelé a originální, jiné naprostá klišé, ale natočená velice vkusně. A když ještě dodám, že tenhle seriálek pochází od producentů Love Actually a Deníku Bridget Jonesové a navíc od jedné ze scénáristek Sexu ve městě, musím vás snad ještě přesvědčovat? Pokud máte rádi zamilované filmy, tenhle seriál si zamilujete. ***** Jediné co mi na něm vadí je, že má jen 8 dílů a nevypadá, že by se chtěl natáčet dál. Škoda.

0 komentářů:

Okomentovat

Komentář vždycky potěší. Nestyďte se - já nekoušu :)